Citromos mézes fejes/zöld saláta

Citromos mézes fejes/zöld saláta


Végre itt a tavasz ! Hurrá ! Most már sokkal nagyobb bizalommal vásárolok fejes salátát mint tél-víz idején. Valami belső hang mondja télen . Ne.. ne .. ne...
A zöld ételek fogyasztása igazán fontos még a tésztákhoz is. Igaz korábban nem volt divat itthon salátát enni, csak a tojásos nokedlihez. Meg kell, hogy valljam, hogy én is akkor szoktam rá a saláták tésztával történő fogyasztásához amikor Németországban ezt láttam. A németek és osztrákok mindenhez esznek salátát. Például az én párom aki Dél-Tiroli mindig a főétel után, vagy előtt eszi meg külön a salátát. Kellett hozzá idő amíg ezt felfogtam. De elfogadtam. Még milyen jó, hogy nem vagyunk egyformák. De akkor nézzük ezt a citromos fejes saláta receptet.

Hozzávalók : 1 fej saláta esetében

1 fej saláta
2 ek olíva olaj
1 ek méz
1 késhegynyi só
1/2 citrom leve

Ezeket az anyagokat alaposan összekeverjük és ráöntjük a megmosott salátára.


Tipp: Ezt az ötletet Cypruson láttam a lányomtól, ahol nagyon meleg az idő. A gyümölcsöket és a saláta féléket almaecetbe, vagy normál ecetbe 10 percig áztatni. Talán megöl egy két kórokozót.:-)


Jó étvágyat kívánok!
Bon Apetit !
Mahlzeit !

Megjegyzések

Népszerű receptek